پرسپولیس بازیکن شجاع ندارد

پرسپولیس بازیکن شجاع ندارد




 

 


پرسپولیس بازیکن شجاع ندارد


تاریخ : دوشنبه ،
27 شهریور 1391

آشتياني: بازيکنان پرسپوليس جسارت ندارند

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: ژوزه احساس مي‌کند قصد دخالت در کارش را داريم.


ابراهيم آشتياني در مورد شرايط پرسپوليس گفت: فکر مي‌کردم بعد از بازي برابر استقلال تيم از لحاظ روحي به شرايط خوبي برسد اما اين اتفاق نيفتاد.‌ پرسپوليس تنها از لحاظ فني مشکل ندارد و از لحاظ بدني، روحي و رواني نيز دچار مشکل است. بازيکنان در اغلب درگيري‌ها مغلوب مي‌شوند و مي‌بينيم شجاعت ريسک ندارند. جسارتي که بازيکن بايد داشته باشد و با اعتماد به نفس در زمين عمل کند در پرسپوليسي‌ها نيست و در اغلب اوقات سعي مي‌کنند با احتياط عمل کنند تا مقصر قلمداد نشود.

وي افزود: پرسپوليس از تمام ظرفيت خود بهره نمي‌برد. تيم بازيکنان ملي پوش زيادي دارد. به طور مثال ژوزه مي‌تواند از قاضي، انصاري‌فرد و زايد در يک زمان استفاده کند و مطمئنا تاثير مثبتي خواهد داشت.

آشتياني در مورد کميته فني و تشکيل نشدن جلسات اين کميته در ماه گذشته گفت: کميته فني براي کمک به پرسپوليس تشکيل شد و مي خواستيم به تيم کمک کنيم. دوست داشتيم اين کميته خيلي فعال باشد و فقط در حد اسم نباشد. متاسفانه اين اتفاق نيفتاد و کمتر از نظرات ما استفاده شد.

آشتياني خاطرنشان کرد: همان ابتدا اعتقاد داشتيم بايد يک مربي خوب ايراني مثل استيلي، پيرواني يا شخص ديگري کنار ژوزه باشد تا اگر تيم يک روز به مشکل برخورد و او اعلام کرد نمي‌تواند کار کند آن مربي ايراني که با شرايط تيم آشنا است کار را در دست بگيرد. اگر بخواهيم يک روز مربي‌اي را جاي ژوزه بياوريم آن‌وقت او هم زمان مي خواهد. عاشوري هم که در کنار تيم بود کنار گذاشتند.

آشتياني در مورد اينکه آيا در اين شرايط کميته فني تاثيري دارد گفت: نمي‌دانم چه بگويم. با علاقه آمديم و مي‌خواستيم کمک کنيم. افراد بزرگي در کميته فني هستند. کساني که خاک اين فوتبال را خوردند اما متاسفانه ژوزه احساس مي‌کند کميته فني قصد دخالت دارد يا طوري به او تفهيم کردند که کميته فني قصد دارد زير پايش را خالي کند در حالي که اصلا اين طور نيست.

وي اضافه کرد: بايد جلسه کميته فني تشکيل شود. ما قصد دخالت نداريم و دوست داريم رابطه تنگاتنگي وجود داشته باشد و بتوانيم راه چاره‌اي براي پرسپوليس پيدا کنيم. ژوزه اگر قبول کند از کميته فني کمک بگيرد و يک مربي ايراني را به کادر فني اضافه کند وضعيت رو به راه خواهد شد.

عضو کميته فني پرسپوليس در مورد اختلافات روي سکوها و شعارهايي که داده مي‌شود تصريح کرد: طرفداران حق دارند ناراحت باشند. آن ها سال‌ها براي تشويق پرسپوليس به استاديوم آمدند و حتي قبل از خودشان پدرانشان بودند که از پرسپوليس حمايت مي کردند. من ديدم خيلي‌ها به خاطر حمايت از پرسپوليس و حضور در ورزشگاه کار خود را از دست دادند و يا در شب عروسي فرزندانشان پرسپوليس را تنها نگذاشتند و به استاديوم آمدند.

وي ادامه داد: هواداران ما کساني هستند که چنين فداکاري را کردند و نمي‌شود بي تفاوت از کنار آنها عبور کرد. اين هواداران را با خون دل به دست آورديم و بايد آنها را حفظ کنيم. آنها نور چشم ما هستند. ديديد با اينکه پرسپوليس نتايج خوبي نگرفته هواداران باز هم براي حمايت به ورزشگاه آمدند. واقعا به خاطر هواداران ناراحت هستم، به آنها حق مي‌دهم و بايد عملکردي داشته باشيم که بتوانيم هواداران را حفظ کنيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل